19 november 2014

#Stampin'Up! gewoon woensdag met Love Lace in de hoofdrol


Gewoon woensdag
Eindelijk gebruikt; de prachtig mooie achtergrond stempel Love Lace. Aan de rechterkant heb ik gestempeld met de witte craft inkt van Stampin'Up! en zelfs daarmee blijft de stempel heel gedetailleerd. aan de linkerkant heb ik crumb cake inkt gebruikt. Het boekje heb ik gemaakt voor mijn downline Ineke, vandaar de letter I.

Crystal Effects
Helaas is het niet op de foto te zien maar de vlinder heb met Crystal Effects eens extra laten glimmen. Met Crystal Effects kan je niet alleen iets laten glimmen maar door het met de heattool te drogen kan je het laten krakkleren. Maar ook kan je glitter toevoegen waardoor het weer een heel ander effect krijgt als het opgedroogd is.

bestellen ?
Als je nog een verlanglijstje hebt voor de Sinter Klaas of voor onder de kerstboom dan is dit het moment om deze in te leveren. Je betaald namelijk géén verzendkosten bij elke bestelling van tenminste € 75,00. Dus wacht niet langer......ik zie je email of telefoontje graag tegemoet.

Tot Scraps'! ~Diana~

Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708



volg me via mijn facebookpagina Scraps by Diana
of ga naar mijn pinterest voor meer ideeën.