14 februari 2023

Petal Park, Stampin'Up!

 


Afgelopen maand ben ik weer ingestapt als demonstrator van Stampin'Up! en niet om party's en/of workshops te geven maar gewoon voor de starterskit en wil je een bestelling doen mag dat uiteraard ook altijd. Tijdens de Sale-a-bration periode heeft SU een prachtige instap actie en zodoende ben ik weer ingestapt. Niet onder mijn oude teamleider maar gewoon bij mijn vriendin Carmen. Onder aan dit bericht zie je wat ik heb uitgekozen. Ik heb o.a. deze stempelset Petal Park gekozen vanwege de bijpassende pons. Dat is lekker snel en precies werken en het is ook nog een super leuk bloemetje. 

Heb je vragen of wil je een catalogus komen ophalen of tegen verzendkosten ontvangen dan hoor ik dit uiteraard graag. 

Diana
T. 06-41226555
E. dianavdkooij@kpnmail.nl




0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl