3 november 2016

#Stampin'Up! Almost Happy Friday


Het begint bijna een item te worden. Deze kaartjes heb ik gemaakt voor een Abraham en een Sarah. Omdat ze beide alvast geld voor hun pensioen wilde hebben heb ik een kaartje per persoon gemaakt.

Ook bij deze heb ik weer de bundel "Number of Years" gebruikt. Echt een top bundel voor verjaardagskaartjes. Met de "Hardwood" achtergrondstempel en "Timeless Textures" heb je snel een kaart met allure!!

Extra verzamelbestelling:
Maandag 7 november '16 doe ik een verzamelbestelling. Profiteer porto vrij mee!!

November maand actie maand!

Voor de maand november komt er een hele mooie actie aan; 25% korting op een heleboel speciaal geselecteerde stempelsets. Daarbij komt er ook een super gave nieuwe thinlitset uit. Op de actie pagina kan je uitgebreid alles hierover terugzien. (zie bovenstaande pagina's)

De gebruikte materialen kan je natuurlijk via mij bestellen........

Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl 

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl