5 september 2016

#Stampin'Up! Katy heeft Sarah gezien!!


Mijn Schoonzusje Katy is eind augustus 50 jaar geworden en dat heeft ze afgelopen zaterdag gevierd. Omdat ze graag met het gezin naar de Waddeneilanden wil was het maken van een envelop met geld een logisch gevolg.


Haar zussen hadden een ludiek idee om een mand met producten te maken die je zeker nodig hebt als je de 50 ben gepasseerd. Je kan hierbij denken aan anti-rimpel creme, leesbrilletje. Ik heb een flesje zilvershampoo gekocht. Tja als je dan toch grijs wordt; dan mooi grijs. Hiervoor heb ik dus in dezelfde style een label gemaakt.


De Stempelset met framelits die ik heb gebruikt is de Number of Years. Echt een must-have als het gaat om verjaardagen, jubilea en trouwerijen. De gebruikte kleuren zijn: Pear Pizzazz, Blushing Bride, Rich Razzleberry en de nieuwe in-color Sweet Sugarplum. De envelop heb ik natuurlijk gemaakt met het Envelop punchboard.

Mijn kalender is weer helemaal gevuld met allerlei leuks. Maar wil je zelf een party geven dan kom ik uiteraard graag bij jou thuis.

Voor meer informatie, bestellen of aanmelden dan kan je via onderstaande gegevens contact met mij opnemen.

Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl 

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl