22 augustus 2016

#Stampin'Up! *Maandag Perfectly Wrapped


Hoe leuk is deze nieuwe Project kit van Stampin'Up! Ik ben helemaal weg van de kleuren combi's en met de vormgeving van de doosjes. En niet te vergeten de super leuke bijpassende stempelset. Vandaar ook de bijpassende kaart. 


Classes, Workshops & Events
Vindt jij deze set met bijpassende kaart ook zo leuk en wil je niet de gehele kit aanschaffen. Dan ben je welkom om deze set op Vrijdagavond 2 september '16 vanaf 19:30 te komen maken. De kosten zijn 10€ per persoon. Neem wel je eigen gereedschap en lijm mee!! 

Ook mijn kalender is weer helemaal gevuld met allerlei leuks. Maar wil je zelf een party geven dan kom ik uiteraard graag bij jou thuis.

Voor meer informatie, bestellen of aanmelden dan kan je via onderstaande gegevens contact met mij opnemen.

Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl 

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl