29 juni 2016

#Stampin'Up! gewoon woensdag


Het is nog woensdag en ik heb voor vandaag 3 kaarten gemaakt met de nieuwe stempelset Touches of Texture. Omdat ik iets anders wilde proberen met de nieuwe in colors heb ik deze kaarten gemaakt. Maar onder ons; de meest rechtse is mijn favoriet. 

Voor de 1e kaart heb ik de kleuren Pink Pirouette, Sweet Sugarplum en Emerald Envy gebruikt.
De 2e kaart is gemaakt met de kleuren Pink Pirouette, Flirty Flamingo en een touch van Emerald Envy.
En voor de 3e kaart heb ik Dapper Denim, Soft Suede en Crumb Cake.


Wil je meer weten over bestellen, party's/workshops of de kaarten dan ben ik via onderstaande gegevens te bereiken.

Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl 

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl