11 april 2016

#Stampin'Up! teamswaps




Vorige week donderdag had ik samen met mijn team een heerlijk avondje bij Astrid. We hebben naast het kletsen ook nog wat gemaakt. Het idee was om een shoebox project voor een ieder te maken. Echt super leuk en heel verrassend van wie je wat krijgt. Ik had het bovenstaande projectje gemaakt en zoals ik vorige week al schreef is dit de recente versie. 

Mijn projectje ging naar de gastvrouw Astrid en heel toevallig had ik ook haar project om te maken. Omdat haar shoebox echt een project was heb ik um nog niet af en vanwege mijn vakantie ben ik er verder ook niet aan toegekomen. Dus wordt vervolgd!!


Voor iedereen die er was had ik deze kaart gemaakt en ik heb de vlinder in 3 soorten combinaties gestempeld. De onderstaande kaarten en projectjes heb ik van verschillende teamleden mogen ontvangen en dat is natuurlijk altijd leuk!!


Morgen vertrek ik naar Salt Lake City voor OnStage Live en uiteraard kijk ik hier enorm naar uit. Ik zal mijn facebook pagina zoveel mogelijk voorzien van een update zover dat mogelijk is.
Volg je me nog niet op Facebook dan is dit de >link<

Het is gelukt.......Ik heb 100 swaps en deze zal ik van de week uiteraard nog hier delen. Dus tot gauw en uiteraard blijf ik dmv wifi gewoon bereikbaar via mail!!

Heb je vragen en of opmerkingen dan kan je me bereiken via onderstaande gegevens.

Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl 

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl