2 december 2015

#Stampin'Up! gewoon woensdag


Deze kaartjes heb ik gemaakt met mijn nieuwe stempeltjes die ik heb gewonnen met de prize patrole op On Stage! (yeahhhh). Oftewel deze stempels komen straks in de nieuwe Spring/Summer Catalogus. Ook had ik nog wat pakketjes gekregen met daarin met papiertjes uit een aantal product suites (productlijn). Dus deze kaartjes heb ik gemaakt voor mijn downline met daarbij een Ons Stage! souvenirtje.

Kerst bestellen
Wil je graag een Stampin'Up! Cadeautje onder de boom dan kan je tot en met 13 december je bestelling doorgeven. Bestellingen na deze datum daarvan kan niet meer gegarandeerd worden dat je bestelling op tijd wordt bezorgd.

Weekly Deals
Deze zijn er ook weer en deze keer weer 4 items. Morgen doe ik een bestelling wil je hiervan mee profiteren dan kan je me mailen via onderstaande gegevens.




Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl 

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl