11 november 2015

#Stampin'Up! *gewoon woensdag met "Just Loes"







Vorige week had ik bij mijn schoonzus een heel leuke sieradenparty van de Facebook hit op sieradengebied Just Loes. Omdat ik het leuk vond om haar te verrassen met ook een zelfgemaakte crea en heb ik dit kaartje voor haar gemaakt. Uiteraard heb ik een paar armbandjes gekocht.


Helaas zijn de consequenties van een team hebben, dat er ook momenten zijn dat een demo stopt. Uiteraard is dat natuurlijk niet meer dan normaal. Deze kaart heb ik voor Ineke gemaakt die al een hele tijd lid was van mijn teampje. 

De weekly deals van deze week zijn:

Vanaf morgen is het het voor een paar dagen Stampin'Up! eten, drinken en voelen. Oftewel ik ga naar On Stage Live in Brussel...Uiteraard heb ik er helemaal zin in!! Mijn gemaakte swaps zal ik vrijdag delen.

Wil je een bestelling plaatsen of meer informatie dan ben ik te bereiken via onderstaande gegevens.

Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl