22 oktober 2015

#Stampin'Up! *het kerstsetje


Zoals ik gisteren in mijn "gewoon woensdag" blogpost heb geschreven. Heb ik in navolging van het halloweensetje ook een kerstsetje gemaakt. Het is een in dezelfde stijl maar dan met kerstbomen. 

De kerstbomenset "Festival of Trees" staan in de jaarlijkse catalogus en komt met een bijpassende pons. Bij de Square Pillow box komen natuurlijk ook nog wat extra stansjes en zo ook het rijtje met de kerstboompjes en laat deze nu perfect matchen met de kerstbomenset die ik gebruikt heb.

Heb je vragen of wil je een party plannen of gewoon een bestelling plaatsen dan kan je via onderstaande gegevens contact met mij opnemen.

Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl