14 oktober 2015

#Stampin'Up! *gewoon woensdag



Op deze "heerlijke" koude woensdag nog maar weer een paar kerstkaarten. Deze heb ik allemaal gemaakt met de Wonderland stempelset en met het Winter Wonderland design paper/vellum pad. Zoals je ziet is deze stempelset heel erg divers want ook in onderstaande post heb ik met deze stempelset weer een heel ander soort kaart gemaakt.

Extra workshop datum
Op Woensdagochtend 28 oktober vanaf 9:30 en ook nog op donderdagavond 29 oktober vanaf 19:00 een 2-tal kerstkaarten maken, met een nog een extra aanvulling. 

Op veel van mijn kaarten gebruik ik een extra metallic draadje zo ook bij deze workshop. Kosten voor deze workshop bedragen € 8,00 incl. een rolletje golden metallic tread en uiteraard met koffie/thee en wat lekkers. Wil je liever op woensdagochtend komen bij voldoende animo zal ik hiervoor woensdagochtend 28 oktober inlassen.

Voor deze workshops kan je je tot en met 21 oktober opgeven via Dianavdkooij@kpnmail.nl

Ook zijn de weekly deals van deze week weer bekend: 


Wil je een bestelling plaatsen of meer informatie dan ben ik te bereiken via onderstaande gegevens.

Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl