2 september 2015

#Stampin'Up! *gewoon woensdag


Natuurlijk heb ik voor mijn wekelijkse item een kaartje gemaakt met producten uit de nieuwe Autumn/Winter catalogus. Geïnspireerd door catty zelf, heb ik deze kaart gemaakt met de stempelset "Wonderland". De basis kaart is van de standaard cards&envelops. De dennebomen heb ik gestempeld op de glasshine sheets (deze lag er toch nog). Wat op DSP lijkt is vellum uit het winter wonderland paperpad en natuurlijk nog wat bling bling en een touwtje toegevoegd.

Heb je de Autumn/Winter catalogus nog niet gezien dan kan je deze ook digitaal bekijken, zie de rechterzijde van mijn blog. Wil je een papieren exemplaar dan kan je ook via email contact met me opnemen.

Vrijdagavond 4 september heb ik mijn openingsworkshop en voor 5 euro gaan we een hele leuke speciale kerstkaart maken in de stijl in de onderstaande pillowbox en ontvang je de nieuwe Catalogus. Ik heb nog plek en je bent uiteraard van harte welkom!!

Hierbij ook de weekly deals van deze week weer op mijn blog: 

Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl