23 augustus 2015

#Stampin'Up! *aan de slag!!


De titel zegt het al, ik/we gaan weer aan de slag. Waarmee gaan we aan de slag natuurlijk met producten uit de nieuwe Autumn-Winter Catalogus. Vanaf 1 september zijn de producten hieruit te bestellen. 

Natuurlijk organiseer ik ook een openingsworkshop en wel op woensdagochtend 2 september of op vrijdagavond 4 september. Wat gaan we doen we gaan een speciale kerstkaart maken en je krijgt natuurlijk ook de nieuwe Autumn-Winter Catalogus. De kosten hiervoor bedragen 5€ per persoon en je kunt je opgeven via mijn e-mailadres: Dianavdkooij@kpnmail.nl 

De labels heb ik natuurlijk gemaakt met producten uit de nieuwe Catalogus en heb ik vooralsnog aan iedereen meegestuurd die een catalogus over de post heeft aangevraagd. 

Ik heb gebruik gemaakt van het wishper white cardstock en de nieuwe must have "softy falling embossing folder" het Winter wonderland DSP pad,  de snowflake elements en de cording trim gold.

Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl


0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl