24 juni 2015

#Stampin'Up! Hello *gewoon woensdag


Het is woensdag en voor vandaag heb ik een weer een setje gemaakt met wat ik de meest vernieuwende stempel in de nieuwe catalogus vind. Deze achtergrondstempel heet It's Wild. Ik heb met blushing bride inkt op dezelfde kleur cardstock gestempeld. Uiteraard is het doosje/pakje de Baker's Box Thinlits en deze keer heb ik 2 gaatjes in de bovenzijde gestanst. Hiermee moet je wel opletten dat je de ene juist doet en de ander in spiegelbeeld. Helaas zijn mijn gaatjes hierdoor niet helemaal gelijk. 

Het woordje "Hello" is ook een nieuwe thinlits en die heet Greetings Thinlits en deze zijn echt super leuk geprijsd nl. 18€ voor Thanks, Hello en Cheers. Dan nog wat goud, wat Metallics Sequins, een stukje Metallic Thread, een Doilies op je kaart en doosje toevoegen en whalla.

Wil je meer informatie over bestellen of wie weet later dit jaar een workshop of party geven? Neem via onderstaande gegevens contact met me op.


Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl


N.B. wil je graag een papieren catalogus.....doe een bestelling en je ontvangt er 1 van in de post of tegelijkertijd bij je bestelling. Maar ophalen kan natuurlijk ook!!

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl