3 juni 2015

#Stampin'Up! gewoon woensdag *Goodies


Vorige week ben ik zo druk geweest dat de woensdag er helemaal bij in is geschoten. Maar vandaag heb ik mijn zogeheten BOGO Party's. Voor iedereen heb ik een boekje gemaakt met post-it papiertjes om natuurlijk in de nieuwe Catalogus te doen. De make en take die gemaakt word laat ik nog even niet zien. Want er komt vanavond ook nog een ploegje ;)

Zoals je ziet is de stempelset die ik gebruikt hebt een nieuwe set. Ik had deze met de prize patrol van onze regio dag gewonnen (ikke blij). Verders heb ik natuurlijk gewerkt met de nieuwe In-colors 2015-2017.

*klik op de afbeelding voor de online catalogus


Heb je ook interesse in het volgen van een in-home workshop, een bestelling plaatsen of gewoon meer informatie m.b.t. Stampin'Up! dan kan je me volgens onderstaand e-mailadres en telefoonnummer contact met me opnemen.



Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl


N.B. wil je graag een papieren catalogus.....doe een bestelling en je ontvangt er 1 van in de post of tegelijkertijd bij je bestelling. Maar ophalen kan natuurlijk ook!!


0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl