13 mei 2015

#Stampin'Up #SU gewoon woensdag *goed begin Catty 2015-2016


Met mijn vaste topic "gewoon woensdag" deel ik hierbij bij mijn 1e kaartje met producten uit de Catalogus 2015-2016. De nieuwe in-colors die ik gebruikt heb zijn Tip Top Taupe en Mint Macaron en ik denk dat dat echt wel dat dit mijn favorieten worden. De gebruikte stempelset is de nieuwe set Friendly Wishes. De tekst heb ik uitgestanst met de Deco Labels Framelits.

Het is bijna zover de Stampin'Up! catalogus 2015-2016 gaat live. Hierdoor organiseer ik mijn jaarlijkse BOGO* party en wel op woensdag 3 juni. Ook dit jaar kan je kiezen om in de ochtend of in de avond langs te komen (maar let wel op wie het eerst komt wie het eerst maalt). We gaan uiteraard een projectje maken met de nieuwste Stampin'Up! producten maar ook met de allernieuwste In-colors 2015-2017. Natuurlijk ga je ook naar huis met DE catalogus. De kosten hiervoor bedragen 5€ per persoon.

*Wat is ook alweer die BOGO: Ik verkoop mijn Stampin’Up! producten die niet meer terug komen in de nieuwe catalogus en dit om plaats te maken voor nieuwe producten. Deze producten verkoop ik voor de prijs waarvoor ze nu in de catalogus staan. Voorbeeld: Koop je een stempelset van € 21,95 dan krijg je een tegoedbon ter waarde van    € 21,95. Met deze bon kan je producten aanschaffen uit de nieuwe catalogus. Op deze wijze krijg je 2 sets voor de prijs van 1. Let wel op! de tegoedbon moet wel de zelfde dag (3 juni) bij mij besteed te worden. 

Let's BOGO dus:
Wanneer: woensdag 3 juni 2015 
Tijd: 19:30 tot 21:30 (de ochtend is vol)
Waar: Meerbrugstraat 12, 2548 RX te Den Haag (Wateringseveld)
Kosten: 5€ per persoon

Dus geef je nu op via onderstaand emailadres of via WhatsApp.
Want vol = vol 

Tot Scraps'! Diana


Onafhankelijk Stampin'Up! demostrator

telefoon: 06-41226555 / 070-3935708

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl