20 mei 2015

#Stampin'Up! *gewoon woensdag, Gift Bag Punch Board


Voor vandaag heb ik 2 Gift Bags die ik met onze nieuwe Gift Bag Punch Board heb gemaakt. Echt super snel en makkelijk te maken. De gift bag kan je in 3 formaten maken Large, Medium of Small. maar dat geldt alleen voor de omvang de lengte maat kan je variƫren naar de lengte van je papier.

Ik heb voor het kleine zakje het nieuwe envelop paper gebruikt en wat een mooi papier rilt super makkelijk zonder te scheuren. Het lint wat ik voor beide heb gebruikt is de nieuwe kleur Watermelon Wonder en is heerlijk fris. Ook hier heb ik de teksten gemaakt met de Alphabet Rotary Stamp gemaakt. Deze stempel is momenteel de hit van SU maar ook van mij ;)



Tot Scraps'! Diana


Onafhankelijk Stampin'Up! demostrator

telefoon: 06-41226555 / 070-3935708


0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl