4 april 2015

#Stampin'Up! #SU Teamnight in a frame


Afgelopen donderdavond hadden we ons lang uitgestelde teamavond. Omdat het een teamavond was kon helaas niet iedereen komen. Zoals gebruikelijk maak ik heel veel foto's #not En als ik ze maak zijn ze van erg slechte kwaliteit. Dus helaas kan ik geen impressie geven van de avond.


Natuurlijk moet er ook geknutseld worden op zo'n avond. We zijn niet voor niet SU-demo's geworden. Het bovenstaande Ikea Ribba lijstje had ik voorbereid om te maken. Voor dit lijstje gebruik je de Flower Shop Bundel, een stukje fiberfile en een lijmpistool. 

Omdat ik ook van strak hou heb ik het onderstaande lijstje met de Spiral Flower gemaakt. Wel met het lijmpistool maar zonder de fiberfile ;)


Workshop update
Wil je ook een keer zo'n lijstje komen maken stuur me een email en we gaan wat inplannen. DianavdKooij@kpnmail.nl. Uiteraard kan dit ook op een workshopparty bij je thuis gehouden worden.

Ik heb voor 10 april een workshop ingepland voor het maken van een memobord. Helaas moet ik deze uitstellen naar een latere datum. Deze datum word vervolgd.

Tot Scraps'! Diana

telefoon: 06-41226555 / 070-3935708


0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl