28 maart 2015

#Stampin'up! #SU workshop briefpapier en Cards


Gisteravond gaf ik bij mij thuis de workshop Briefpapier en Cards. Dat wil zeggen de aanwezige dames hebben een map gemaakt met daarin 3 brieven, 3 notecards, 3 mini kaartjes en dit alles met bijpassende enveloppen. Het geheel is tot stand gekomen door 1 van mijn teamleden Astrid die ook een briefpapier mapje had gemaakt zoals die vroeger veel verkocht was en waar ik zelf ook een groot fan van was. Sterker nog ik heb nog zo'n mapje.


Tevens was dit ook gelijk mijn Say Goodbye Sale-a-Bration workshopavond. Dus iedereen heeft een SAB goodiebag gekregen met een SAB stempelset (natuurlijk de foto's weer vergeten). Voor de workshop heb ik gebruik gemaakt van, hoe kan het ook anders, Sale-a-Bration producten. Hieronder nog wat foto's van de kaarten die ik als voorbeeld heb gemaakt.



Morgen 29 maart doe ik mijn LAATSTE SAB VERZAMELBESTELLING dus wil je nog profiteren van geen verzendkosten en wil je  nog gratis SAB producten uitkiezen.......stuur dan vandaag of morgenochtend een mailtje. 

Woon je niet in de buurt dan kan je uiteraard tot en met 31 maart bestellen en bij elke bestelling van minimaal € 60 geldt nog altijd de actie dat je 50% verzendkosten betaald. 

Tot Scraps'! Diana

telefoon: 06-41226555 / 070-3935708


0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl