18 maart 2015

#Stampin'Up! #SU gewoon woensdag



Het is woensdag en wat kan er veel gebeuren in 1 week. Om het in het kort samen te vatten; Iedereen die de Bloghop "Stil Sale-a-Brating" is langs gegaan hartstikke leuk en wil je dit alsnog doen, zie onderstaand berichtje. Het was namelijk een groot succes. 

#SU nieuws
Vanuit Stampin'Up! hebben we het trieste nieuws vernomen dat de Blendabilities uit het assortiment zijn gehaald, dus ook uit de SAB. Hiervoor in de plaats hebben we nog een aanvulling op de bestaande SAB artikelen (zie deze link). Helaas door de grote vraag en geringe aanbod is tijdelijk de bundel Butterfly Basics niet bestelbaar. Zodra deze set weer beschikbaar is zal ik dit zeker meedelen.


Deze kaartjes heb ik gemaakt met de super leuke stempelset "Painted Petals" Ik zelf gebruik um in photopolymer omdat ik dan goed kan zien waar ik stempel. Uiteraard maak wel gebruik van een prikmatje om op te stempelen, anders mis je de vering die je met rood rubber wel hebt. Ik heb de kleuren bermuda bay, costal cabana en old olive gebruikt en als basis crumb cake.

Workshop
Op Vrijdag 27 maart geef ik bij mij thuis de Say Goodbye Sale-a-Bration workshopavond van 19:30 tot  22:00. Kosten per persoon  15,00€  We gaan met de producten uit de SaB folders briefpapier met envelop maken en verschillende kleine felicitatie kaartjes in dezelfde stijl, ook met envelop.

Omdat het Say Goodbye is ontvangt iedereen een leuke goodie bag. Reserveren hiervoor kan nog tot en met 20 maart.

Tot Scraps'! Diana

telefoon: 06-41226555 / 070-3935708

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl