5 februari 2015

#Stampin'Up! Gewoon woensdag oeps Donderdag


Ben ik toch gisteren helemaal vergeten te bloggen......hier dacht ik vanochtend op de fiets naar mijn werk ineens aan. Maar zo'n 2 weken geleden hadden we onze jaarlijkse Pinkies dag. Het project van deze dag was dit mini album stacked with love. Op de dag zelf ben ik niet aan knutselen toegekomen maar wie wat bewaard heeft wat....dus afgelopen weekend heb ik het albumpje in elkaar gezet. Het enige wat nog mist zijn de foto's.

Qua stempels heb ik gebruik gemaakt van de SaB set You Brighten My Day en de bundel Crazy About You. Het DSP is de paperpad "Stacked with love" en wat leuk is om te vermelden is dat dit het best verkochte item in Noord Amerika is uit de Spring/Summer catalogus. Het is dan ook een hele goede deal; 48 sheets met 12 designs voor maar € 8,50.








Wil je bestellen of meer informatie dan hoor ik het graag en vergeet natuurlijk niet dat het nog altijd Sale-a-Bration is. Bij besteding van iedere 60€ een gratis Stampin'Up! product.

Ik wil je ook nog graag attenderen op mijn Workshop/party Kalender. Wie weet kan ik je een keer verwelkomen of bij jou thuis komen als je zelf ook een Workshop/party wil organiseren.

Tot Scraps'! Diana

telefoon: 06-41226555 / 070-3935708


0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl