7 januari 2015

#Stampin'Up! *gewoon woensdag.......happy birthday Tess!


Op 1 januari hebben we sinds 8 jaar een verjaardag, want dat is de dag dat Tess is geboren. Omdat Tess niets wist te verzinnen heb ik een geld mapje gemaakt met de nieuwste Nederlandse set K.E.J.G.* (koop je eigen geschenk). Omdat Tess wel een echt meisje is kan ik heerlijk los gaan met de nieuwe paperpad #Stacked with love en de #Groovy love stempelset en natuurlijk de hartjespons (klein en groot).


Natuurlijk zal het je niet ontgaan zijn dat gisteren (6/1) Sale-a-Bration is begonnen en dat tezamen met de nieuwe Spring/Summer catalogus is dit gelijk al een feestje. Onderstaand heb ik geschreven wat dat ook alweer is maar ook dat je met een kleine investering toch ook kan meegenieten van Sale-a-Bration. Om het nog completer te maken verloot ik aan het einde aan alle clubdeelnemers de SaB stempelset Lotus Blossom. 

Wat was Sale-a-Bration ook alweer: over de periode 6 januari 2015 t/m 31 maart 2015 kan je voor iedere 60€ een gratis product kiezen uit de speciale SaB mini. De producten variëren van papier, stempels, lint met knoopjes en ook blendabilities kunnen gekozen en gespaard worden.  
Er zijn wel 11 verschillende producten waaruit gekozen kan worden.

Tevens gelden de Hostess credits ook gewoon deze periode dus bij een bestelling van 200€ mag je voor 30€ gratis uitkiezen maar bestel jij (of met vriendinnen) voor 275€ dan ontvang je nog eens 27€ extra vrij te besteden.


Sale-a-Bration stempelclub
Zoals ik in het verleden al vaker een online stempelclub heb gehad wil ik deze tijdens SaB nieuw leven inblazen.

Wat houdt deze club in: over de periode van 3 maanden doe je een bestelling van minimaal 20€ en je ontvangt tijdens deze 3 maanden éénmalig een SaB item.
Om de club natuurlijk wat leuker te maken voeg ik maandelijks een papier- en embellishmentspakketje toe om tenminste 3 kaarten te maken. En je ontvangt gratis de Spring/Summer catty met de SaB mini.

Lijkt het je wat om hieraan deel te nemen dan hoor ik dit uiteraard graag via onderstaand 
mailadres

Tot Scraps'! Diana
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice

telefoon: 06-41226555 / 070-3935708



volg me via mijn facebookpagina Scraps by Diana
of ga naar mijn pinterest voor meer ideeën.

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl