21 januari 2015

#Stampin'Up! gewoon woensdag *Hello


Vorige week had ik mijn Sale-a-Bration party. Tijdens deze party had ik een gratis make en take. We hebben natuurlijk uit de nieuwe Spring/Summer Catalogus gewerkt met de Butterfly Basics Bundel. Het uitstansen van de butterfly's is een dingetje die uitgebreid op allerlei manieren gefilmd is en geplaatst is op You Tube. Dus heb je deze set of staat ie nog op je verlanglijstje ga dan als je klaar bent om te gaan stansen de verschillende filmpjes op You Tube en gebruik de wijze die voor jou het makkelijkst is.


Dit is de variant die we gemaakt hebben met natuurlijk een bijpassende envelop. We hebben namelijk de standaard "Note Cards & Envelops" gebruikt. Deze kan je in een set van 20 kant en klaar kopen, ideaal om een snelle kaart te maken of als je gewoon van een witte achter grond houd. De kaarten zijn namelijk ook van Whisper White gemaakt maar zijn net wat van zwaarder papier dan het standaard A4 papier.  


Omdat ik het ook leuk vond om er nog een variant op te maken met wat fellere kleurtjes heb ik deze 2 bovenstaande nog gemaakt. Het Pear Pizzazz inkt heb ik hier vervangen in Bermuda Bay inkt en de Sahara Sand van de 1e 2 vervangen door Baked Brown Sugar.

Op mijn Facebook pagina heb ik zondag bekend gemaakt dat Carine Peeters de SaB stempelset heeft gewonnen. #Gefeliciteerd!

Wil je bestellen of meer informatie dan hoor ik het graag en vergeet natuurlijk niet dat het nog altijd Sale-a-Bration is. Bij besteding van iedere 60€ een gratis Stampin'Up! product.

Ik wil je ook nog graag attenderen op mijn Workshop/party Kalender. Wie weet kan ik je een keer verwelkomen of bij jou thuis komen als je zelf ook een Workshop/party wil organiseren.

Tot Scraps'! Diana

telefoon: 06-41226555 / 070-3935708

1 reacties:

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl