3 december 2014

#Stampin'Up! *we zien weer sterren op gewoon woensdag


Het is woensdag en ik zie weer sterren maar gouden sterren. Zoals ik al in een vorige post heb geschreven passen deze sterren niet in mijn interieur maar des te beter in die van mijn moeder ;) dus Mams deze is voor jou!!


De sterren-kerstboom heb ik opgeleukt met het sterrenponsje en allerlei ronde ponsen. De rhinestones heb ik gekleurd met mijn blendabilities. Heerlijk als je d.m.v. van zulke kleine handelingen er 1 geheel van kan maken.

let op!! de sinter-kerst actie duurt nog altijd voort dus:
Als je nog een verlanglijstje hebt voor de Sinter Klaas of voor onder de kerstboom dan is dit het moment om deze in te leveren. Je betaald namelijk géén verzendkosten bij elke bestelling van tenminste € 75,00. Dus wacht niet langer......ik zie je email of telefoontje graag tegemoet

Tot Scraps'! Diana

Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708



volg me via mijn facebookpagina Scraps by Diana
of ga naar mijn pinterest voor meer ideeën.