12 november 2014

#Stampin'Up! Gewoon woensdag *Many Merry Stars


Vandaag had ik een privé workshop bij mij thuis en de hostess wilde graag een doosje o.i.d. maken. Omdat ik toen net de Simply Created Kit "Many Merry Stars" in huis had, was de beslissing snel gemaakt om hiervan haar workshop te maken. 

Uiteraard heb ik zelf ook de sterren moeten uitproberen en omdat ik toch altijd graag afwijk heb ik mijn eigen draai aan de sterren gegeven. Ook vind ik het jammer dat als je de sterren het geplakt deze dicht zijn....oftewel ze kunnen niet open en dicht als een echt doosje. Dus na wat onderzoek te hebben gedaan kwam ik op de variant om een extra rand erin te plakken waardoor het een echt sterrendoosje is geworden.
de plakstrip heb ik gehalveerd maar dan niet precies in het midden. Stroken natrals white papier van 3cm uitgesneden en deze aan de binnenkant geplakt met sticky strip.
Na het plakken heb ik de vouwen met mijn scoreboard gescoord/gerild. Vervolgens heb ik de ster geplakt maar de bovenkant heb ik volgens de gebruiksaanwijzing iets ruimer geplakt en de onderzijde iets krapper geplakt. 
 
zoals je ziet door deze extra rand heb je een doosje wat daadwerkelijk open en dicht kan.



Vergeet ook niet eens te kijken naar de weekly deals en het Clearance rack. Wie weet zit daar nog wat voor je bij.


Tot Scraps'! ~Diana~

Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708



volg me via mijn facebookpagina Scraps by Diana
of ga naar mijn pinterest voor meer ideeën.