18 oktober 2014

#Stampin'Up! *conventie swaps part II







Speciaal voor mijn Up-line heb ik deze kaart gemaakt, zoals je ziet is het meer een soort boekje. Ik heb gebruik gemaakt van de Hello Darling stempelset en wauwwww, wat stempelt die mooi zeg. Qua kleur heb ik alleen gebruik gemaakt van Rich Razzelberry, wat echt super mooi combineert met het goud. Gelukkig hebben we de foto's nog want ik ben heel blij hoe deze special swap gelukt is.




In de zilveren zakjes zitten voor mijn 2 meegekomen teammie's (Astrid en Lia) een persoonlijke swap. Ik hoop dat zij Conventie net zo leuk zullen vinden zoals ik dat vorig jaar heb mee mogen maken in Manchester.

In de gouden zakjes, zit in de ene de swap voor mijn upline en de andere voor mijn roomie Carmen.

Tot Scraps'! ~Diana~

Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708



volg me via mijn facebookpagina Scraps by Diana
of ga naar mijn pinterest voor meer ideeën.