25 oktober 2014

#Stampin'Up! #Conventie #Belgie,Brussel *Het verslag (lange post)


Vorige week was het Conventie time voor alle Europese Demo's. Helaas mocht ik voorafgaand nog ff mijn kies laten te trekken dus met een watje in mijn mond ben ik samen Carmen en Lia naar Brussel afgereisd en ik mocht nog rijden ook. Na eindelijk Lia haar hotel te hebben gevonden en haar te hebben afgezet, zijn Carmen en ik (zonder wanklank #not) uiteindelijk bij ons hotel #Novotel aangekomen. Omdat ik eigenlijk nog nooit in Brussel ben geweest zijn we gelijk eropuit gegaan. Na eerst een heerlijk Belgisch frietje te hebben gegeten, hebben we een bezoekje aan Manneken Pis gebracht. uiteraard hebben we een paar Belgische bonbons en voor manlief een Belgisch biertje gekocht. Terug in het hotel zijn we gelijk onze pantoffels gaan uitproberen en wat zitten die lekker zeg *lol*


Na wat gerelaxt te hebben wat het toch tijd voor mijn mijlpaal de Silver 2 reception. Deze receptie is speciaal voor alle actieve demo's met de status Silver 2 of hoger. We werden ontvangen met een drankje en konden al snel aan tafel gaan waar het menu bestond uit iets van finger food, met gelukkig mes en vork. Uiteraard na eerst het welkomspraatje van Shelli te hebben gehad, wat natuurlijk een high light is. Wat een bron van inspiratie is die vrouw, alle clichés zijn waar.



van links naar rechts Lisa, ikke, Carmen en Janneke 


Dag 2 voor ons, maar dag 1 real convention time....begint met swappen, zoals ik in mijn vorige post had geschreven had ik hier niet de nadruk opgelegd maar heb natuurlijk wel enthousiast meegedaan en heb super mooie en inspirerende swaps gekregen. Daarna hebben we veel geluisterd en gekeken en heel veel inspiratie opgedaan (met foto's om te onthouden) om na mijn examen de winter door te komen.

alle S2  demo's en hoger kwamen voorbij op een schermen, echt leuk jezelf zo te zien.

Tja en dan breekt de avond aan waarop het allemaal gebeurt.....heerlijk een moment om je helemaal op te doffen om op je mooist te zijn. #ikhouervan.


Op deze avond wordt iedereen in het zonnetje gezet die het afgelopen stempeljaar een super prestatie hebben neergezet. Ik mocht voor mijn omzet van afgelopen jaar een "walk on stage" wat natuurlijk een super leuk en ook vreemd gevoel geeft. Uiteraard was dit niet mogelijk door mijn lieve trouwe klanten Su-per bedankt en hopelijk volgend jaar weer.



Natuurlijk ook een teammomentje met Astrid en Lia. Die er ook super mooi uitzagen. #trots

Na al deze plichtplegingen hebben is er nog de afterparty en jee....ik heb te weinig woorden om dit te omschrijven.....een geweldige band, fantastisch toetjes buffet met heel heel veel Belgische chocolade en super leuke mensen. Oftewel a night I won't forget.



Dag 3 en tevens laatste dag. Dit was ook weer een dag van luisteren, inspiratie delen. Maar ook verhelderende workshops over jezelf en ik welk stadium je zit. Deze werd gegeven door Paula Gorry en was voor mij een echte eye opener. Ook de Heart of Stampin'Up! werd uitgereikt aan een Engelse en dat was heel ontroerend en mooi, zeker een nadenk momentje. Deze dag werd afgesloten door een workshop on stage door Shelli en met natuurlijk inspirerende slotwoorden. Al met al was Convention in Brussel een geweldige ervaring. Dus volgende jaar 2016 ben ik weer bij!!!

met mijn Up Michelle en mijn sub Up, roomie en bestie Carmen

Tot Scraps'! ~Diana~

Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708



volg me via mijn facebookpagina Scraps by Diana
of ga naar mijn pinterest voor meer ideeën.