19 augustus 2014

Better be Quick - Short & Sweet starterskit aanbieding.


Koop de starterskit tussen 22 augustus en 29 augustus 2014 en krijg nog meer producten gratis. Je kan namelijk zelf je starterskit samenstellen voor € 195,00 en je betaald (incl. verzendkosten) € 129,00. Je kunt de dan zelfs al uit de nieuwe Seizoenscatalogus producten kiezen.

En niet te vergeten je ontvangt van mij ook nog een welkomstcadeau. Hierdoor ontvang je maximaal € 101,00 aan gratis producten.


Wil je meer informatie hierover dan kan je me bellen of e-mailen of Join Me direct.

Tot Scraps'! ~Diana~

Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708



volg me via mijn facebookpagina Scraps by Diana
of ga naar mijn pinterest voor meer ideeën.



0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl