2 juli 2014

#Stampin'Up! Catty launch notitieboekje


Vandaag deel I van mijn Catty Lauch gehad en het was onwijs leuk en heel gezellig. Altijd leuk om te zien ook wat de ene wel leuk vindt en de andere niet. Maar ook, dat je door samen te zijn weer op hele andere ideeën komt en andere stempelsets ziet.  Dus al met al weer energie opgedaan voor deel II op vrijdagochtend vanaf 9:30 (er zijn nog een paar plaatsjes beschikbaar).

Na het swappen in Houten bij ons regionale event heb ik een swap gekregen van Tanja Kolar (D) 'een opschrijfboekje'. Ik zal vast niet de enige zijn, maar ik vond het een briljant idee om dit bij de catty's te doen. Ook naar de gene waar een een catty naartoe gestuurd heb, heeft zo'n notitieboekje ontvangen. Uiteraard heb ik gebruik gemaakt van de nieuwste producten en in-colors. De make en take zal ik later laten zien. Anders is het niet leuk voor de vrijdagochtend deelnemers


 Tot Scraps'! ~Diana~

Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708



volg me via mijn facebookpagina Scraps by Diana
of ga naar mijn pinterest voor meer ideeën.


1 reacties:

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl