21 mei 2014

#Stampin'Up! *going for gold!!



Zoals ik al veel vaker heb geschreven is goud het nieuwe zwart ;) Althans dat heb ik van Maik de Boer. Maar gezien de trend klopt dit gelukkig nog altijd.

Het 1e kaartje heb ik al een tijdje geleden gemaakt voor een lieve knutselvriendin (Janny). Maar deze had ik blijkbaar nog niet geplaatst op mijn blog. Het 2e kaartje is helaas een condoleance kaartje. Nog altijd geen leuke kaarten om te maken en zeker niet om te sturen. 

Stampin'Up! Newsflash: 
Vind je het leuk om creatief bezig te zijn en hobbymaterialen met korting te kopen ? Of wil je een eigen business starten? Dan is dit misschien iets voor jou....Vanaf 28 mei kan je vier weken lang extra voordelig instappen als demonstratrice. Je betaalt 65 euro en mag dan voor 70 euro producten uitkiezen uit de lopende catty's. Wil je liever instappen maar voor standaard prijs dan kan dat ook. De starterskit kost dan € 129  en dan mag je voor maar liefst € 175  aan Stampin' Up! producten uitkiezen.

Heb je vragen over deze actie of over het worden van demonstratrice, dan kan je via onderstaande gegevens vrijblijvend informatie vragen. 

BoGo Party
Het zal niemand ontgaan zijn dat we het einde naderen van deze catalogus en dat er weer een heel nieuw Stampin'Up! seizoen voor de deur staat. Uiteraard ga ik weer, net als vorig jaar, een "BoGo"party* houden. Dus hou mijn blog in de gaten voor de data.


Tot Scraps'! ~Diana~

Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708




*Buy one, Get one free.....oftewel koop een retired Stampin'up! product van mij en zet dit bedrag gelijk om in een nieuw product uit de nieuwe Catty. 

Ook demo worden, kom in mijn team!!

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl