10 oktober 2013

Nieuw!! van Stampin'up! Nederlandse teksten.....*Juiste woorden!!



Hoe geweldig is dit, dat Stampin'Up! Speciaal voor de Nederlandse markt deze stempels hebben gemaakt. Vooral omdat er in het beginsel absoluut geen sprake zou zijn dat ze stempels in het Nederlands zouden uitbrengen.

Ze zijn per direct te bestellen via mijn webshop en via deze >link<. Natuurlijk kan ik ze ook mee bestellen met mijn verzamelbestelling. Voor meer informatie hierover kan je contact met mij opnemen.

Tot Scraps'! ~Diana~

Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708



Ook demo worden, kom in mijn team "Pink Pearls"!!

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl