31 mei 2013

Stampin'Up! Retiredlist is officieel bekend!!


Jaarlijkse vervangt Stampin’Up! de jaarlijkse catalogus. Vanaf vandaag is de zogeheten “Retired List” beschikbaar en kunnen deze producten nog voor het laatst gekocht worden.
Let wel op! De producten worden niet meer gemaakt dus OP=OP en Weg=Weg. De producten die gaan vervallen en bij beschikbaarheid zijn deze tot 1 juli te verkrijgen.
Op onderstaande links kan je de 2 lijsten raadplegen, namelijk 1 voor de stempels en 1 voor de accessoires e.d. toegevoegd. Alles staat op naam maar ook het bladzijde nummer staat erbij vermeld zodat je het makkelijk kunt terugvinden.

Klik hier voor de PDF stempellijst.*
De artikelen met de rode stip hebben 40% korting.
En met de oranje stip krijg je 25% korting.

Klik hier voor de PDF accessoireslijst*
Sommige artikelen hebben wel 50% korting. 

*let op de producten met een kruisje (x) zijn helaas al uitverkocht!!

Wil je een bestelling doen en heb je een grote lijst dan zijn uiteraard de bijbehorende hostess credits voor jou (zie blz 196 van de huidige catalogus).

Facebook
Vanaf heden ben ik ook te vinden op Facebook met een pagina en hoe anders “Scraps’! by Diana”.
Om mijn nieuwsbrief lezers alvast een voorsprong te geven verloot ik bij 100 like’s een flesje Dazzling silver sparkle maar bij 150 like’s verloot ik willekeurig het stempelwheel Travel Journal.

Wil je kans maken op 1 van deze 2 prijzen ‘like” mijn Facebook pagina  “Scraps’! by Diana”en deel....

Tot Scraps'! ~Diana~

Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708




1 reacties:

  1. Leuke Facebook pagina! Ik heb hem geliked en de pagina gedeeld met mijn vrienden :) succes ermee!
    Groetjes Miriam
    http://lovinglystamped.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl