2 mei 2013

Stampin'Up! *French Foliage en Lovely Little Labels






Deze kaarten heb ik gemaakt door een tweetal kaarten via Pintrest waardoor ik geïnspireerd ben geraakt.

Ik heb gestempeld op Whisper White met Sahara Sand en Basic Grey en ook het cardstock zijn deze kleuren. De vlinders heb ik geponst uit 2 opvolgende kleuren roze en de tags heb ik geponst uit de gebruikte restjes van mijn cardstock.  Uiteraard kan ik het touwtje om mijn kaarten niet missen, dus gebruik gemaakt van Linen thread. Maar ook Rhine Stones voor de bling bling.

Graag wil ik je verwijzen naar 1 van de bovenstaande pagina's "This and That". Op deze pagina kan je alvast een voorproefje nemen op de nieuwe catalogus per 1/7. Mijn nieuwsbrief lezers hebben de flyer hiervan reeds ontvangen. Wil jij deze ook ontvangen,  laat me het via een mailtje weten.



Tot Scraps'! ~Diana~

Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708


5 reacties:

  1. Ja hoor ik zit te genieten van je mooi's. Heerlijk smaakvol met de juiste SU insteek, geweldig hoor Diaan.

    Warme groetjes en bedankt voor je post ☺

    Aniet xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super mooie kaarten, Diana, leuk die achtergrond!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Diaan! Ik ben zo verliefd op die set!

    Groetjes, Carmen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gemaakt! Ik ben op zoek naar iemand die dit setje te koop heeft, misschien weet je iemand?

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl