27 november 2012

Kerst-Creaweekend te Rijswijk






ik zelf in actie !!

Afgelopen weekend heb ik op het Kerst-Creaweekend (de Broodfabriek) in Rijswijk ZH gestaan. Aan de stand op het HobbyHandigPlein kon een workshop Keepsakers Ornament maken gevolgd worden. Of er kon een kaart gemaakt worden met deze set. De beurs werd en de Stampin'Up! stand werd heel goed bezocht. Ik heb heel veel mensen kunnen spreken die al enthousiast waren over de producten van Stampin'Up! maar ook mensen hiervoor kunnen enthousiasmeren.



Deze foto's zijn een kleine impressie van de Stampin'Up! stand en de voorbeelden die gemaakt zijn voor de beurs. Lia heel erg bedankt voor de foto's ik ben ze uiteraard weer vergeten te maken......



De winnaressen van de beurs loterij zijn ook bekend !!
Annemarie Mos heeft de stempelset gewonnen en hiervoor heb ik toepasselijk de kerstballetjes stempel "Traditional Touches" uitgezocht. Het pakketje met materialen is gewonnen door Kate Cottrell.

De gewonnen prijzen komen zo spoedig mogelijk jullie kant op.

Uiteraard wil ik graag iedereen bedanken die interesse heeft getoond in Stampin'Up! Door het volgen van een workshop of door het plaatsen van een bestelling en zeker voor de mogelijkheid voor het organiseren van een stempelparty.

Tot slot!
De Ornament Keepsakers set is nog tot 30 november in de aanbieding voor € 67,75. Je ontvangt hiervoor een 9-delige stempelset, de 8-delige bijpassende framlits (stansen) het design papier en ontvang gratis het bijpassende paper piercing pack.



De producten zijn natuurlijk ook afzonderlijk van elkaar te bestellen. Zie hiervoor de winter/kerst catalogus in de sitebar. Je kunt hiervoor contact met mij opnemen per mail >Dianavdkooij@kpnmail.nl< of telefonisch 06-41226555/070-3935708

Tot Scraps'! ~Diana~

2 reacties:

  1. Hey Diaan,

    Het was leuk hé, en de workshops verliepen ook goed toch?
    Ik was ook bijna vergeten om foto's te maken hoor...
    Gelukkig toch nog op tijd aan gedacht haha..

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er allemaal supergaaf uit Diana
    succes hoor
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl