23 november 2009

*Magnolia* May your days be Merry and Bright


Nog een kaartje met mijn kreadoe aankopen....deze Magnolia is nu al 1 van mijn favorieten zo leuk vind ik haar. Het leuke van Magnolia vind ik sowieso dat ze elke jaar wel weer wat ouder wordt en niet zoals bij een aantal andere stempelmerken dat die meisjes 5 jaar blijven. Hierdoor haak ik dan toch weer vaak af.....de tekst stempel heb ik ook van de Kreadoe en dat is een clearsetje met de meest geweldige kerstteksten van Card-io.


Thanks for stopping by ~Diana~

20 reacties:

  1. Wat een prachtig kaartje Diana!! :D :D
    Het papier van Magnolia is echt geweldig en het stempeltje is inderdaad errug mooi.

    Groetjes,
    Leonie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat 'n plaatje, Diaan! Prachtige kleurencombinatie zo en wat is ze leuk hé ;-)

    San x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat heb je weer mooie kaartjes gemaakt!! Ik bekijk ze elke keer weer maar ik laat bijna nooit een berichtje achter want ik heb zoveel blogs die ik volg dat ik daar een dagtaak aan krijg ....

    maar je blog ziet er heel erg mooi uit!!!

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is ze mooi, geweldige kleuren en een schattig stempeltje!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik ben ook helemaal verliefd op dit stempeltje....jouw kaart is weer super Diaan! mooi papier ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Och meid, eeuwige jeugd, gun dat die stempeltjes toch :). Ik vind je kaartje prachtig en hoewel ik geen Tilda fan ben (blijf dat lekker overal roepen :) ) vind ik dit stempeltje wel erg schattig. Erg mooi papier en kant ook!

    xxx
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig kaartje heb je gemaakt, Diana!! Top!

    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo,

    Wat een mooie kaart!

    Nooit over nagedacht dat het meisje in het stempeltje ouder wordt...

    Groetjes, Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een allerliefst en schattig kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een prachtige kaart, Diana, mooie kleuren en bloemen!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Owwwwww zooooo mooi Diana !! Ben ook met dit stempeltje bezig !

    Hihihi nee ben nog niet bij de Blokker geweest :p

    Liefs Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Diana
    Ik kom even langs om je een award te geven,hij staat klaar voor je op mijn blog :)

    groetjes Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze is superrrrrrrrrrrrrr mooi en lief Diaan!!!
    Enne volgens mij heb ik geen mexicaan hihihi
    liefs Inge x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een reuze leuke kaart,
    groetjes Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. schitterende kaart diana erg mooi papier en heel lief stempeltje
    liefs lia

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl