9 oktober 2009

*Digi Pink Cat Studio* Wishing you Lots of Luck


Het vervolg van de Pink Cat Studio Digi Stamp.....en gelukkig goed nieuws ;o) Deze afbeelding heb ik op mijn werk uitgeprint op een laserprinter en na bijna 2 dagen drogen is het goed in te kleuren. Voorzichtigheid geboden bij het inkleuren blijft wel. Maar het lekker snel in huis hebben en werken met zo'n image zit er dan helaas voor mij niet in (werk maar 3 dagen).

Omdat de nieuwe CardKit van CardArt alweer bijna eraan komt heb ik nog een keer de kit van afgelopen maand gebruik.

Thanks for stopping by ~Diana~

12 reacties:

  1. super leuke kaartjes maak je zeg, deze is ook lief ,ik ben je volger geworden xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend kaartje diaan en fijn dat het gelukt is
    liefs liaxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijk kaartje, echt super leuk!
    Prettig weekend van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. suuuuper Diaaan!
    ooowww nou dan denk ik dat het voor mij ook niet gaat werken...moet het nog wel op Card Art stempelpapier uitproberen en dan drogen met de heattool...ben benieuwd

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtig vrolijk kaartje super

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Diana,

    Wat een gaaf kaartje en wat gek dat je zo lang moet wachten tot dat het droog is??? Ik heb het ook weleens uitgeprint op mijn werk, maar kon het 's avonds meteen inkleuren.
    Gave stempel heb je gebruikt :o)
    welk papier heb je gebruikt??

    Fijn weekend
    Groetjes Hil

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijke kaart Diaan! . Gelukkig dat het beter gaat met de laserprinter. Ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ohh, dit is zooo mooi, diana!!!!
    Peet x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk kaartje ;0)

    Enne ik kan het ook gelijk inkleuren Diaan, het ligt aan de printer die je hebt ...
    Wij hebben een Epson 4840 (volgens mij)

    Liefs, Janneke X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er toppie uit Diaan! De aanhouder wint!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schattig plaatje en prachtige bloemen! Mooi kaartje!

    Hartelijke groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl