6 juni 2009

*Cardkit juni 2009* Doodlebug



Dit zijn mijn kaartjes die ik heb gemaakt met de CardKit van juni. Eerlijk gezegd ben ik geen grote Doodlebug fan maar deze vind ik toch wel errug leuk. Dat komt zeer waarschijnlijk dat ik samen met Carmen mee naar de groothandel ben geweest om het 1 en ander hiervoor aan te schaffen ;o) Dan krijg je toch een band met het papier en de embellie's.....Anyway deze CardKit is in ieder geval super leuk te combineren met allerlei leuke en heerlijke zomerse lekkernijen, dus geschikt voor elke gelegenheid !!

Thanks for stopping by ~Diana~

10 reacties:

  1. gaaaaaaf Diaan en ik vind dit papier ook superleuk..ben dan ook voor de Add on gegaan;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze zijn geweldigggg echt zo mooi en ik kreeg vandaag ook de add-on binnen en die is ook zo yummie
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaarten Diana,prachtige stempels, heel mooi papier echt frisse kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wunderschöne Karten, wunderschöner Blog. Dein Stil gefällt mir sehr gut.
    Liebe Grüße Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauww wat een lieve kaartjes Diana.
    lekker zomers ;)

    Liefs Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaartjes Diana! De tea party vind ik helemaal super!Het is gewoon een schilderijtje ..zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartjes weer, helemaal geweldig.
    En zo lekker vrolijk ook.
    En wat een schatje is de teaparty stempel!

    Liefs,
    Nicoline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een geweldige kaarten diana!! prachtig papier is dat, jammer dat ik de kit niet meer heb!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke kaartjes Diaan :D:D

    Janneke X

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl