23 juni 2007

Clubdagje


Vandaag heb ik een clubdagje in my home town (ideaal) en hievoor moet iedereen een kaart meenemen. Deze kaarten worden dan verzameld en je kan in the blind een kaartje voor jezelf uitkiezen. Aangezien Carmen de workshop geeft, dus dat wordt iets met een stempeltje en scrappapier vind ik deze Bella wel zo toepasselijk ;o) Jammer genoeg is de tekst niet zo goed te lezen als ik had verwacht, maarja het gaat om het idee !!
fijne dag allemaal ik ga douchen want ik word om 10 uur opgehaald.........

7 reacties:

  1. gezellieeeee Diana, heel veel plezier vandaag!
    en inderdaad is je kaart heel toepasselijk en het is dan ook een beauty weer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel plezier.

    en dit is weer helemaal leuk hoor.

    Die kleuren..........geweldig.

    Groetjes marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ik zou zeggen...have fun *lol* Een enige Bella kaart Diaan maarre wat gaan jullie doen met die kaarten dan, I'm having a blond moment I guess:-P
    Hugs, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is weer een bjoetie Diaan en ik hoop dat je een gezellige dag hebt gehad!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thanks everyone....


    Ik heb een hele gezellig dag gehad, weer hard gewerkt op mijn vrije dag. maar ach tis ook leuk om winkeltje te spelen :P

    De kaartenruil was zoals gebruikelijk weer geen feest voor mij. maarja dat went ook wel ;o) Mijn kaart kwam in hele goede handen dus dat is heel leuk :D:D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hello!

    Love your cards!!
    Have a nice day!!

    Hilde/stempelgal

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl