27 maart 2007

Tu Tu Cute


Vandaag was ik onverwachts een dagje thuis omdat Sebastiaan ziek is.....tja en wat is een beter tijdverdrijf dan een kaartje maken *lol* natuurlijk heb ik ook de was weggestreken en gevouwen, dus ik mag weer blijven ;o) ben wel weer aan het "liften"geweest wat betreft het aankleden met designpapier en de 2 ballerina's.... Linda en Inge bedankt !!
  • Het papier is van Treehouse Memories, stempel magnolis, got flowers ??, QK-, fastners, fotohoekjes- en alfabet Ginger en bazill brads.

8 reacties:

  1. Very cute those two with tutu ... LOL!
    En als we willen bijleren, moeten we wel een beetje liften!!
    Maar ik vind ze schattig!!!
    Gaat het weer een beetje met Sebas?
    Trusten meissie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh...wat gaaf :D! Too cute for words ;)
    Hoe is het met Sebas?? En met jou?? Valt niet mee om voor een zieke te zorgen he, zeker niet van het "sterke" geslacht ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thank you very much Chris....enne kep heerlijk geslapen.
    hihihi....ik vind het heerlijk om te liften ;o) lijkt net school zoveel leer ik ervan!
    Sebas is vanochtend al weer wat opgeknapt en hopelijk blijft het zo, want hij gaat bij mijn ouders logeren, Thomas moet nl. morgen voor controle naar het Ziekenhuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel Erica :$ Met Sebas gaat beter en met mij gaat het ook goed hoor !! kep niet veel last van hem zolang hij niets zegt en op de bank blijft liggen ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. waauw superrr Diana! echt cute!
    en vervelend van Sebas, maar ik lees net dat die al weer een beetje opggeknapt is!
    en succes morgen in het ziekenhuis!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje Diaan:-D Gelukkig is Sebas alweer wat opgeknapt, sterkte in het ziekenhuis met Thomas!
    {hugs} Inge.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig kaartje Diaan! Ben benieuwd naar je volgende kaartje;) Maar dat zal ook wel weer een toppertje worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Diana :-) Thank you for kind words on my blog. It is allways nice to get feedback like that *smile*

    I totally love your cards Diana, you are really great with colour-combinations and design..and I just love the Magnolia-stamps...mmmm...

    Thank you for linkin to my blog, I’ll do the same :-)

    Have a nice day!!
    Hugs Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl