16 juni 2016

#Stampin'Up! Floral Boutique Suite



De bundel Floral Phares. was in Amerika al DE set voor mij die er heel erg uitsprong. Floral Boutique Suite (blz 76/77) doet me dan ook heel erg denken aan Delfts Blauw en laat ik vlakbij Delft wonen. Ik heb met deze bundel een (van links naar rechts) een bedank kaartje gemaakt. Een gate fold card en een pocket met 3 felicitatie kaartjes.  


Ik heb voor dit mapje de grote Detailed Floral thinlits die gebruikt en een strook Night of Navy papier van 10,5 cm x 21 cm. Het gedeelte met de Floral thinlits heb 2 x gerild, dwz dat ik een boekrandje heb gerild van een halve cm. hierdoor passen de kaartjes er wat mooier in. Ik heb gestempeld met de kleuren Night of Navy en Crushed Curry. Aan het stukje gouden lint heb ik een gedeelte van de stempel uitgeponst en dit als embellishment eraan gehangen met natuurlijk het nieuwe Solid Baker's twine. 




Met deze foto's kan je hopelijk een beetje zien hoe ik de gate fold kaart heb gemaakt. omdat ik het niet mooi vond om onder de mooie Floral Thinlits te stempelen heb ik een extra flapje gemaakt hierdoor heb je alle ruimte om te stempelen, te heat embossen en je tekst te schrijven. Het Zilveren lint en de uitgeponste tekst zijn ook hier de embellishment van de kaart.  


Wil je meer weten over bestellen, party's/workshops of de kaarten dan ben ik via onderstaande gegevens te bereiken.

Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl 

1 reacties:

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl