15 juni 2016

#Stampin'Up! gewoon woensdag....


Vorige week maandag was het de laatste dag dat ik les heb gekregen van Savanna, Paardrijles wel te verstaan. Om haar na al die jaren in het zonnetje te zetten hebben we natuurlijk wat geld ingezameld voor een mooie cadeaubon. Om haar vanuit mijzelf te bedanken heb ik deze kaart gemaakt. eigenlijk is het de mini treat bag Thinlits met een kaartje erin ;)

Ik heb me hier heerlijk op kunnen uitleven om het toch een beetje over de top te doen met lekker veel goud. Het randje heb ik geknipt met de Fringe Scissors en op de onderste foto kan je zien dat ik het vleugeltje van de flamingo met de stamp'off techniek extra heb gestempeld en uitgeknipt. Hierdoor geef je de flamingo net even wat meer effect mee. 



Wil je meer informatie of een bestelling plaatsen dan kan je via onderstaande gegevens contact met mij opnemen.

Speciaal voor de aanloop naar de nieuwe catalogus doe ik aanstaande donderdagavond nog een keer mee met de bloghop van de Pinkies. Dus ik hoop dat je terugkomt om mee te hoppen en herkenbaar aan onderstaand logo!

Workshop
op vrijdagavond  24 juni heb ik mijn laatste workshop voor de zomervakantie en ik heb hiervoor nog 2 plekjes vrij. We maken het flower shop schilderijlijstje.  Je kunt je hiervoor via onderstaande gegevens hiervoor opgeven tot vrijdag 17 juni!!

Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl 


0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl