1 februari 2016

#Stampin'Up! Just for You......


Met de gratis Sale-a-Bration Botanicals for You die perfect aansluit op de bundel Botanicals Blooms heb ik deze kaart gemaakt. Ik heb met Mossy Meadow gewoon op Wisper White cardstock gestempeld en dat rondom afgescheurd. Helaas minder goed te zien heb ik daarna nog met mijn Aqua Painter gespetterd. Verdere gebruikte materialen geef ik onderstaande balk weer.

Hostess Wanted
Vind je het ook leuk om een kaart oid te maken met Stampin'Up! producten of wil je het wel eens een keer proberen, je hebt echt geen ervaring nodig. Dan vind ik het SU-per leuk om eens een keer bij jou een party of workshop te geven. Met 4 personen aan je tafel kunnen we er al een heel leuk feestje van maken en zeker in deze Sale-a-Bration periode. Ennuh iedere booking levert sowieso een leuk cadeautje van mij op!!

Wil je meer weten of een afspraak maken via onderstaande gegevens ben ik te bereiken....

Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl 

Built for Free Using: My Stampin Blog

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl