27 januari 2016

Stampin'Up! gewoon woensdag!



Ik kon het weer niet laten om toch weer een treat bag te maken met een insteekkaart voor mijn schoonzus en zwager die hun eigen huis laatstelijk hebben gekocht. 

Zoals je ziet kon ik het niet laten om de set Timeless Textures eens goed uit te proberen. Ik moet zeggen deze set is echt de must have van de Spring/Summer Catalogus. Ook is deze nog heel leuk geprijsd, red rubber clear voor maar 24€. Wil je meer weten of bestellen dan kan je via onderstaande gegevens contact met me opnemen.

Tja en dan nog heeeeel leuk nieuws waar ik Su-per enthousiast, uitzinnig, blij en dankbaar voor ben. Ik ga namelijk naar Salt Lake City USA om daar On Stage live mee te maken. Dus ik kan niet wachten dat het 12 april om in het vliegtuig te stappen. Uiteraard is er ook een On Stage local en deze zal plaatsvinden in Amsterdam. Wil je dit ook meemaken meldt je dan aan als mijn teamlid.

Wordt ook lid van mijn team t/m 31 maart 2016 hebben we een fantastische aanbieding!! 
Wat betekent deze aanbieding: je zoekt een productpakket uit voor precies 220€ en je betaalt er 129€. Wat in dat pakket zit is helemaal jou keuze.......dat kan dus variĆ«ren van inkt, papier, bundels en zelfs de Bigshot is een mogelijkheid. Het enige wat je hiervoor moet doen is lid worden van mijn team. Zijn er addertjes onder het zogeheten gras........NEE.

Wil je meer weten klik op bovenstaande pagina en daar leg ik beknopt het een en ander uit. Maar bellen of mailen kan natuurlijk ook.

Wijziging niet donderdag 28 januari Maar vrijdag 29 januari 2016 geef ik een grotere workshop waarin ik op meer ins and outs in ga van het kleuren met Stampin'Up! inkt. Er is nog plek maar vol = vol 
Dus geef je nu op!!

Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl 


Built for Free Using: My Stampin Blog

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl