16 december 2015

#Stampin'Up! gewoon woensdag



Vorige week woensdagochtend en donderdagavond had ik een stamp-a-stack  bij mij thuis georganiseerd. Allebei de groepen waren super gezellig, maar dankzij Jacqueline heb ik alleen van de donderdag een foto gemaakt.

Voor de stamp-a-stack hebben we de Flurry of Wishes bundel gebruikt. En wat is deze set toch divers. Buiten deze 6 kaartjes om hebben we ook de SU Take-Out box opgepimpt. De dames hebben allemaal heel hard gewerkt want iedereen heeft alles af gekregen zonder dat het nachtwerk werd.

Uiteraard gaan we volgend jaar ook weer workshoppen maar dit programma komt uiteraard nog. Maar ook niet te vergeten gaan we druk in de weer om de Spring/Summer Catalogus tezamen met Sale-a-Brations te lanceren. Wil je meer info hierover of een Catty aanvragen dan ben ik te bereiken via onderstaande gegevens.

De weekly Deals van deze week zijn:


Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl 

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl