13 december 2015

#Stampin'Up! *gewoon woensdag op zondagavond!!


Uiteraard heb ik ook de verleiding niet kunnen weerstaan om aan de gang te gaan met producten uit de nieuwe Spring/Summer catalogus. Het grappige is dat deze set niet gelijk mijn aandacht had, maar door de product suite in Brussel ben ik toch wel erg verliefd geworden op deze uitgebreid lijn van de Botanical Gardens. 

De producten uit de nieuwe spring/summer catalogus zijn vanaf 5 januari 2016 verkrijgbaar en het is dan ook weer tijd voor het beste begin van een nieuw jaar Sale-a-Bration. Uitaard zal ik hierover in de komende paar weken dit verder onder de aandacht brengen.

Vergeet niet door de wissel naar een nieuwe catalogus er ook weer een heel aantal producten zullen verdwijnen. Een aantal zal mee gaan maar uiteraard niet alles. Dus wil je toch nog dat ene setje of papiertje uit de Autumn/Winter catalogus neem dan via onderstaande gegevens contact met mij op.


In deze serie zitten bij de stempelset wel 14 dies. Zoals je kan zie is en het een soort van pop-up bloem. Wat echt weer wat anders is en ook een waanzinnig effect geeft. Ook van alle soorten blaadjes is een die, Die lange is ook een die/stans...



Wil je deze set in de nieuwe Spring/Summer catalogus eens goed bekijken? stuur dan een mailtje en ik stuur deze tegen verzendkosten naar je toe. Hierbij ontvang je ook gelijk de nieuwe Sale-a-Bration folder. 

Voor party's en workshops ben ik natuurlijk ook beschikbaar.....

Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl 

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl