15 november 2015

#Stampin'Up! on stage live verslagje deel 1



Vanaf donderdag tot en met Zaterdag was ik weer helemaal onder de pannen met Stampin'Up! in Brussel en wat gaat de tijd toch snel. Weken naar uitgekeken en het is nu allemaal alweer voorbij. Maar gelukkig hebben we de foto's nog. 

Uiteraard hebben Carmen en ik traditie getouw weer de nodige selfie's genomen.


bij mij in de straat, daar gaan we.....


*de hotel badslippers mochten ook dit jaar niet ontbreken


We zijn er!!!
De 1e dag hebben we onze tassen gehaald en zijn we welkom geheten door Sara. Maar het allermooiste was natuurlijk de voorproefjes van de nieuwe Spring/Summer Catalogus en de Sale-a-Bration folder en ik ben heeeeeel enthousiast....geen sneak peak o.i.d. want dat zou niet leuk zijn.



Sara Douglas

Op donderdagavond mocht ik ook genieten van het Centre Stage evenement, een boottochtje over de Zenne met heerlijke fingerfood hapjes. Het leuke hiervan was dat alles heel informeel was en we lekker met elkaar konden kletsen. Zelf heb ik geen foto gemaakt (niet aan gedacht) maar we konden wel in groepjes op de foto bij een fotograaf. Helaas is de foto waar we met alle aanwezige Nederlandse Demo's opstonden nog altijd vraagteken ? waar die is gebleven. De foto's die ik wel heb staan in de onderstaande foto.

Uiteraard heb ik in deze dagen weer het nodige gekregen. Helaas mag ik de stempelsets niet laten zien. Want deze staan in de nieuwe Spring/summer Catalogus. Maar in het tasje links zat mijn lunch in verpakt, die vind ik wel heeeel leuk. Maar ook de mooie travel wallet die ik van Michelle heb gekregen is geweldig en toepasselijk in het roze. Eigenlijk te veel om op te noemen want de Sort-Store-Create wallet in het midden is ook meer dan geweldig.
  

mijn gekregen goodies van Michelle en Stampin'Up!

Dit jaar heb ik weer enthousiast geswapt en er zitten een paar super swaps bij. Zelf had ik 41 swaps gemaakt, 1 voor op het bord maar die heeft het geeneens gehaald. Wat ook heel leuk en bijzonder is dat ik van een paar demo's hun swap heb gekregen zonder dat ik er 1 terug kon geven, deze waren ook echt zo leuk en daar ben ik ook extra blij mee.


De swaps

Ja, Ja, dit jaar ben ik het niet vergeten "de groepsfoto" met de pinkies. Helaas heeft niet iedereen het gehaald die erbij was. Voor deze gelegenheid hadden we ook op initiatief van Michelle een klein cadeautje voor Chris en Andre gekocht/gemaakt om onze dankbaarheid te tonen voor wat ze voor ons doen aan de telefoon. Chris was erg blij en onder de indruk van dit gebaar en zie hoe groot die mand is.



bijna alle aanwezige Pinkie's en Chris

Uiteraard heb ik nog meer foto's te delen maar dat komt later deze week.

Sale en catalogus nieuws
Morgen 16/11 wordt bekend gemaakt welke sets er nog verkrijgbaar zijn vanuit de Autumn/Winter Catalogus en welke er zullen verdwijnen. Maar wat nog mooier is er is ook een actie over de periode van 16 november tot en met 20 november 2015. Er wordt een selectie van stempelsets bekend gemaakt die je over deze periode met 20% korting kan kopen!! dus hou mijn blog en facebook in de gaten!!

Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl