13 november 2015

#Stampin'Up! On Stage Live *the Swaps



Als dit berichtje op mijn blog komt dan ben ik al ruim een dag aan het genieten in Brussel van On Stage Live. Zoals bij elk samenzijn vanuit Stampin'Up! gaan we swappen, oftewel kaartje e.d. met elkaar ruilen. Het bovenstaande kaartje en tagje zijn mijn swaps. Ik heb gebruik gemaakt van de de set Birthday Blossoms. Ik heb de grote bloem heb ik met watercoloring gedaan en daarna voorzien van Crystal Effects. De kleur is Lost Lagoon en het cardstock is Crumb Cake.


Voor 2 speciale mensen heb ik een doosje gemaakt met inhoud, gevuld met gewoon Hollandse lekkernijen. Ook hier ben ik in stijl gebleven met mijn swaps. In de kleur Lost Lagoon en crumb cake cardstock.




Wil je een bestelling plaatsen of meer informatie dan ben ik te bereiken via onderstaande gegevens.

Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl