9 september 2015

#Stampin'Up! *gewoon woensdag




Afgelopen vrijdag was had ik open huis voor de opening van de nieuwe Autumn/winter catalogus. Ik had aangegeven dat we een speciale kerstkaart gingen maken en whalla dit is wat we gemaakt hebben. Althans dit is mijn voorbeeld.

De stempelset Flurry of Wishes met bijbehorende pons is een bundel, dus 15% korting. Natuurlijk is het Gouden Cording Trim en de houten snowflake elements ook afkomstig uit de nieuwe Autumn/Winter Catalogus. 

Hierbij ook de weekly deals van deze week weer op mijn blog: 

Heb je de Autumn/Winter catalogus nog niet gezien dan kan je deze ook digitaal bekijken, zie de rechterzijde van mijn blog. Wil je een papieren exemplaar dan kan je ook via email contact met me opnemen.

Tot Scraps'!

Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl