18 september 2015

#Stampin'Up! *gewoon woensdag op vrijdag


Afgelopen woensdag was ik in de gelukkige gelegenheid om deel te nemen aan de roundtable discussie. Oftewel een praatgroep met een aantal Stampin'up! Leader Demo's. Deze keer waren we in V.d. Valk in Veenendaal, echt een super mooi hotel en ook weer veel geleerd. Hierdoor is mijn wekelijkse blogpost op vrijdag. 


Deze kaart heb ik gemaakt voor een heel lieve klant die kort geleden getrouwd is. Natuurlijk wilde ik voor die gelegenheid een speciale kaart maken vandaar deze pop-up-easel kaart. De stempelset "Awesomely Artistic" heb ik gebruikt heb is lekker romantisch. De teksten komen uit de set "Something to Say". Helaas zijn de foto's wat minder.


Hierbij ook de weekly deals:

Zit er wat voor je bij dan kan je me mailen of bellen via onderstaande gegevens.


Tot Scraps'!

Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl