26 augustus 2015

#Stampin'Up! *nog net gewoon woensdag





Het is nog woensdag, vandaag een erg druk programma gehad maar natuurlijk nog wel tijd om dit kaartje te delen. 

Deze kaart heb ik gemaakt met de Garden in Bloom stempelset en zoals je misschien wel kunt zien is het een 2-way stampingset. Dat wil zeggen dat je voor de binnenzijde en de buitenlijntjes een stempel hebt. Zie de grote bloem; hiervoor heb ik gebruikt Blushing Bride voor de binnenzijde en de buitenlijntjes zijn gestempeld met Sahara Sand. Omdat het een Photopolymer stempelset is heb je behalve een schoon clearblock niets nodig om dit te kunnen stempelen. Het geeft ook gelijk een mooi watercoloring effect.

Mocht interesse hebben in een gezellige avond dan heb ik nog plek op vrijdagavond 4 september. We gaan dan een speciale kerstkaart maken en je krijgt ook de nieuwe Autumn-Winter Catalogus. De kosten hiervoor bedragen 5€ per persoon en je kunt je opgeven via mijn e-mailadres: Dianavdkooij@kpnmail.nl 

Hierbij ook de beloofde weekly deals van deze week:

Wil je bestellen dan kan je me mailen via onderstaand mailadres. Wil je ook een Autumn/Wintercatalogus ontvangen stuur me een mailtje en tegen de verzenkosten stuur ik je er 1 toe. 

Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl